

Przydatne linki
Metody dostawy Najczęsciej zadawane pytaniaSkontaktuj się z nami
Twój koszyk jest jeszcze pusty
Sprawdź produkty w promocjiMetody dostawy:
Metody płatności:
Zaznacz produkty, które chcesz dodać do koszyka razem z produktem głównym
Wysokiej jakości jednokomponentowy bezbarwny lakier UV do szybkiej i wydajnej naprawy drobnych uszkodzeń oraz do napraw miejscowych.
Lakier bezbarwny 1K Pojemność - 25mlLakier bezbarwny 1K jest gotowy do nakładania. Dzięki temu może być używany natychmiast i nie powoduje żadnych strat lakieru, ponieważ nie wymaga dodatku utwardzacza, który ma wpływ na żywotność.
może zainteresują Cię te produkty?
Lakier bezbarwny Goldcar 2K spektrum kpl. 1,5L
GOLDCAR EASY HS Lakier bezbarwny 1000ml
Lakier bezbarwny Express Goldcar kpl. 1,5l
Goldcar Lakier bezbarwny Standard 1,5l kpl
Goldcar + Lakier bezbarwny 2K Szybki HS 2:1 kpl. 1,5L
Lakier bezbarwny Mipa HS CS90+MS10 KPL. 1,5L
Lakier bezbarwny Goldcar Antiscratch 1,5l Kpl
Niezależnie od pory roku, o auto trzeba właściwie dbać - co do tego nie ma wątpliwości. Zimą jednak staje się to o wiele trudniejsze. Warunki pogodowe na jakie narażone jest auto mogą nie tylko wpłynąć na to, jak ono wygląda, ale również na jego funkcjonowanie. W trakcie sezonu zimowego łatwo o różnego typu usterki - do najczęstszych napraw po zimie należą m.in. luzy w zawieszeniu, uszkodzone felgi czy zapieczone hamulce. Zimą także dużo łatwiej o korozję. Jakie są typowe przyczyny korozji w samochodach i czy da się ją naprawić? Sprawdź poniżej.
Zadrapania i rysy na karoserii samochodu są nieuniknionym elementem jego użytkowania. Każdy właściciel auta stara się chronić lakier, jednak nawet przy największej ostrożności nie da się ich całkowicie uniknąć. Te drobne defekty mogą powstać na skutek odprysków kamieni z drogi, gałęzi ocierających się o pojazd czy nawet przypadkowego zadrapania zamkiem od kurtki.
może zainteresują Cię te produkty?
ABRP prowadzi dwa sklepy stacjonarne. Zamówiony towar można odebrać w siedzibie firmy: ul. Ulinów 2a, 33-200 Dąbrowa Tarnowska lub drugim punkcie, który mieści się w 39-300 Mielec, ul. Głowackiego 8. W tym przypadku w koszyku jako metodę dostawy należy wybrać Odbiór osobisty.
Koszty dostawy są uzależnione od wagi produktów oraz rodzaju dostawy (DPD/Paczkomaty). Szczegółowe informacje dostępne są na stronie --> Metody dostawy
Aby dokonać reklamacji należy postępować zgodnie z informacjami opisanymi TUTAJ
Nie zapomnij dołączyć do paczki formularza reklamacyjnego, który dostępny jest do pobrania w sekcji załączników na stronie reklamacji.
Napisz swoją opinię