Najczęściej zadawane pytania

Znajdziesz tutaj odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię kwestie. Jeżeli masz jakiekolwiek inne pytania – skontaktuj się z nami.

ABRP prowadzi sklep stacjonarny. Zamówiony towar można odebrać w siedzibie firmy: ul. Ulinów 2a, 33-200 Dąbrowa Tarnowska. W tym przypadku w koszyku jako metodę dostawy należy wybrać Odbiór osobisty.

Termin realizacji zamówienia zależny jest od wybranego sposobu dostawy. Towar zamówiony do godziny 12:00 wysyłany jest tego samego dnia
(w dni robocze).
- Kurier DPD - przesyłka powinna dotrzeć do 2 dni roboczych.
- Paczkomaty – przesyłka powinna dotrzeć na następny dzień roboczy.
- Odbiór osobisty – paczkę odbiera klient w siedzibie firmy.

Koszty dostawy są uzależnione od wagi produktów oraz rodzaju dostawy (DPD/Paczkomaty). Szczegółowe informacje dostępne są na stronie https://abrp.pl/content/1-metody-dostawy

Status zamówienia można sprawdzić w koncie klienta w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Kupujący bez rejestracji mogą sprawdzić status paczki pod tym adresem - https://abrp.pl/sledzenie-zamowien-gosci

Produkty posiadające status „brak na magazynie” są aktualnie neidostępne. Jeśli chcesz poznać planowany termin dostawy, napisz wiadomość na: sklep@abrp.pl

Po złożeniu zamówienia otrzymujesz maila potwierdzającego. Gdy zaksięgujemy wpłatę dla Twojego zamówienia to przygotujemy dla niego dokumenty (paragon/fakturę). Następnie towar zostanie zapakowany i wysłany.

Nie, na ten moemnt nie ma możliwości wysyłki towaru za granicę.