Need Help?

Czy wszystkie produkty na sklepie są dostępne?


Produkty posiadające status „brak na magazynie” są aktualnie niedostępne. Jeśli chcesz poznać planowany termin dostawy, napisz wiadomość na: kontakt@abrp.pl lub sklep@abrp.pl

FAQs From Same Category

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia zależy od wybranego sposobu dostawy. Towar zamówiony do godziny 13:00 wysyłany jest tego samego dnia (w dni robocze).

  • Paczkomaty – przesyłka powinna dotrzeć na następny dzień roboczy.
  • Kurier InPost – przesyłka powinna dotrzeć na następny dzień roboczy.
  • Kurier DPD – przesyłka powinna dotrzeć do 2 dni roboczych.
  • Odbiór osobisty – paczkę odbiera klient w siedzibie firmy.

Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Status zamówienia można sprawdzić w koncie klienta w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Kupujący bez rejestracji możesz sprawdzić status paczki pod tym adresem - https://abrp.pl/sledzenie-zamowien-gosci


Jak wygląda proces realizacji zamówienia?

Po złożeniu zamówienia otrzymujesz maila potwierdzającego. Gdy zaksięgujemy wpłatę dla Twojego zamówienia to przygotujemy dla niego dokumenty (paragon/fakturę). Następnie towar zostanie zapakowany i wysłany.


Jak dokonać reklamacji towaru?

Aby dokonać reklamacji należy postępować zgodnie z informacjami opisanymi TUTAJ

Nie zapomnij dołączyć do paczki formularza reklamacyjnego, który dostępny jest do pobrania w sekcji załączników na stronie reklamacji.


Loading...