Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Status zamówienia można sprawdzić w koncie klienta w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Kupujący bez rejestracji możesz sprawdzić status paczki pod tym adresem - https://abrp.pl/sledzenie-zamowien-gosci
FAQs From Same Category
Termin realizacji zamówienia zależy od wybranego sposobu dostawy. Towar zamówiony do godziny 13:00 wysyłany jest tego samego dnia (w dni robocze).
- Paczkomaty – przesyłka powinna dotrzeć na następny dzień roboczy.
- Kurier InPost – przesyłka powinna dotrzeć na następny dzień roboczy.
- Kurier DPD – przesyłka powinna dotrzeć do 2 dni roboczych.
- Odbiór osobisty – paczkę odbiera klient w siedzibie firmy.
Produkty posiadające status „brak na magazynie” są aktualnie niedostępne. Jeśli chcesz poznać planowany termin dostawy, napisz wiadomość na: kontakt@abrp.pl lub sklep@abrp.pl
Po złożeniu zamówienia otrzymujesz maila potwierdzającego. Gdy zaksięgujemy wpłatę dla Twojego zamówienia to przygotujemy dla niego dokumenty (paragon/fakturę). Następnie towar zostanie zapakowany i wysłany.
Aby dokonać reklamacji należy postępować zgodnie z informacjami opisanymi TUTAJ
Nie zapomnij dołączyć do paczki formularza reklamacyjnego, który dostępny jest do pobrania w sekcji załączników na stronie reklamacji.