Obsługa klienta

Jak dokonać zwrotu towaru?

Aby dokonać zwrotu możesz wykorzystać automatyczny formularz: TUTAJ

Nie zapomnij dołączyć do paczki formularza, który możesz pobrać ze strony TUTAJ lub w ostatnim kroku automatycznego formularza TUTAJ

Jakie są koszty dostawy paczki?

Koszty dostawy są uzależnione od wagi produktów oraz rodzaju dostawy (DPD/Paczkomaty). Szczegółowe informacje dostępne są na stronie --> Metody dostawy

Czy możliwa jest wysyłka za granicę?

Nie, na ten moment nie ma możliwości wysyłki zamówień detalicznych za granicę. Przy zamówieniach hurtowych proszę o kontakt z biurem obsługi klienta pod numerem: 790 716 726

Czy mogę osobiście odebrać towar?

ABRP prowadzi dwa sklepy stacjonarne. Zamówiony towar można odebrać w siedzibie firmy: ul. Ulinów 2a, 33-200 Dąbrowa Tarnowska lub drugim punkcie, który mieści się w 39-300 Mielec, ul. Głowackiego 8. W tym przypadku w koszyku jako metodę dostawy należy wybrać Odbiór osobisty.

Jak dokonać reklamacji towaru?

Aby dokonać reklamacji należy postępować zgodnie z informacjami opisanymi TUTAJ

Nie zapomnij dołączyć do paczki formularza reklamacyjnego, który dostępny jest do pobrania w sekcji załączników na stronie reklamacji.