Realizacja zamówienia

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia zależny jest od wybranego sposobu dostawy. Towar zamówiony do godziny 12:00 wysyłany jest tego samego dnia (w dni robocze).

- Kurier DPD - przesyłka powinna dotrzeć do 2 dni roboczych.

- Paczkomaty – przesyłka powinna dotrzeć na następny dzień roboczy.

- Odbiór osobisty – paczkę odbiera klient w siedzibie firmy.

Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Status zamówienia można sprawdzić w koncie klienta w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Kupujący bez rejestracji możesz sprawdzić status paczki pod tym adresem - https://abrp.pl/sledzenie-zamowien-gosci

Czy wszystkie produkty na sklepie są dostępne?

Produkty posiadające status „brak na magazynie” są aktualnie niedostępne. Jeśli chcesz poznać planowany termin dostawy, napisz wiadomość na: kontakt@abrp.pl

Jak wygląda proces realizacji zamówienia?

Po złożeniu zamówienia otrzymujesz maila potwierdzającego. Gdy zaksięgujemy wpłatę dla Twojego zamówienia to przygotujemy dla niego dokumenty (paragon/fakturę). Następnie towar zostanie zapakowany i wysłany.